Gallopp! x') & GratisGodis!

Nu tar vi det serriöst!

Whiee! Nu skriver jag om gratisgodis!

Ni kan se en banners där det står gratisgodis. Ni kan bli medlem där och när ni har samlat tillräckligt mycket godispoäng kan ni växla in till den godissort du vill ha! Du kan samla hur mkt du vill innan du växlar in. Det är 100% gratis. du betar inte porta/Frakt. det är gratisgodis som gör! för att gratisgodis ska veta att fu " finns " ska du aktivera ditt nummer där! för det är omöjligt att fler personer har samma nummer eller hur!? Inget fusk!  Du riskerar att förlora allt godis! Många tror att det är omöjligt att på en gratissida är det gratis godis! Men det är sant! många medlemmar som är medlem får godis för de poäng de har växlat in! det är superkul! Man kan skriva i klotterplanket,bilder & topplistan och m.m Bli medlem det är gratis som sagt! Fler godispoäng ju fler godis kan du få hem! Men kom ihåg INGET FUSK!!   Värva vänner så får du godispoäng om dom du värvat använt gilrig E-post. och bekräfftat med sms att  " Du finns " och det är gratis! Så häng med och börja samla godis! 


För er som vill läsa annat läs det här;

Hej!

Jag har ridit idag :) Vi började med skritt och massa ridvägar sedan tog vi trav fort och långsamt. Efter det under halva rid lektionen så red vi gallopp i en kort sträcka.. xD gick bra :D första gången lutade jag mig framåt men så ska man inte göra xD för då springer hästen ännu fortare... sedan lutade jag mig bakåt och då gick det bra! dock lite svårt att stanna hästen! xD men det gick ju! och det var hur skojj som helst! :) Men nogg om det!

Kommentarer
Postat av: nigga

den är bäst!!!!!!!!

2011-03-25 @ 18:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0