Blogg Kaxigare!

Tjena!

Nu har Jag Josephine startat upp denna blogg! Jag kallas Jossan så jag kommer skriva Jossan när jag slutar mina blogginlägg.  Jag ska vara seriös och blogga ganska ofta ( Ska försöka så gott jag kan <3 ) Nu har jag ingen header eller ngt sånt för jag ska först göra andra saker, b.la Klippa håret och Färga håret (Y) Någon gång i Januari eller Februari jag tror Januari Faktiskt! Men nu till vad min blogg ska handla om så ni vet det mina läsare! vi Börjar med att se vad som står först på listan;

 Bloggen kommer Innehålla;

• Mitt liv, mest om vardag, outfits och problem men annat skojj oxå!

• Mycket tips kommer jag att dela med mig, som t.ex Smink,kläder och problem?

• Bloggen satsar inte på något stort, jag bloggar för att det är kul och jag vill dela med
mig av det jag kan dela med mig av! =)


Blogg Kategorier;

• Det mesta kommer handla om mig,vänner,skola,hemma,ridning,tips,foto och smink osv
men häng med vetjja! <3

Blogg " mål "

• Jag sa i början att jag bloggade för att det var kul, inte en sån stor grej?

• Kanske satsar jag just nu på besökare men jag kan inte tvinga ngn så 0 - 100 satsar jag men jag bloggar för att det är kul

Om ni har några frågor, så ställ dom till mig här på bloggen, Jag ska fixa en adress där ni kan mejla alla era frågor! <3 Kom gärna med tips om ni   har ngr <3

Kram / Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0