Never Give up!

Häjj på er!

nu har jag ny fixade ögonbryn =) men det ser inte ut som jag :O  men det var inte det jag skulle snacka om va? nä men  har ätit middag det blev potatisgrateng och lövbiff gott! <3
Imorrn ska jag rida ska se om jag ta ngt kort! <33 Men ikväll är det " så mkt bättre " ska bli kul att se för det är Petra " September " som ska hyllas idag! ska bli kul! hon fyller år oxå!! eller ja på tv =)
Men så vi hörs imorrn jag har hunnut skrieva en Artikel som ska redovisas nästa vecka.... är en vecka före! <3 bara bra! det har vart -12 - -13 idag USCH!!! just NU är det - 7 - -8 men det är lite bättre =) jag e ganska nervös för måndagen. Jag har nya kläder,jag ska sjunga imorrn och har noppade ögonbryn.... * Help! * Men det ska gå bra <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0