Hoppla polle hoppla! Men nej VÄNTA,STOPP, STANA!!!

Stopp i Galopp!

HAHA, Nej men ärligt. Jag red idag och det var skojjigt! super! =D UNDERBART. Dock blev det lite jobbigt... =) Hästen framför gick som vanligt och när vi travade ville hästen ( Laban ) Trava ikapp den andra hästen! Jag red för första gången med ett ridspö! :O Ganska konstigt blev det att rida men skojj!! Whiooeooo!! Jag lyckades ta ett bra kort men hästen vägrade att kolla på mig :O =) Men skojj <3 snart kanske får jag gallopera! men men.. nog snackat om det! * Suck * Snö snö snö... VILL HA TBX MIN HÖST!!! Höhö.. Nu kan ni få en liten bild på hästen oxå, eftersom jag lyckades ta ett kort! :D


Hästen Laban! <3

Puss / Jossan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0