Whatcha want??

Häääy! What's UPPP!! XD   O_O''

Men nooowaaay!

Anyway i'm back on my feet! xD

Jag mår bra " Lite " skol trött! * vem är oxå det? du,du,du OCH DU! eller hur AAA) * <3
Asså jag har så bra humor... Jag är pigg.. " det märks " Jag vann en glass, men jag vet inte vf..? * SMART VA! * -.-' määä idag hände en pinsam grej dom jag inte tänker disskutera på bloggen eller i verkliga livet!! * VILL HA MITT MAAAAAAAAARSVIIIN NUUUUU!! <3 *  Ja men det handlade inte om det... xD HÖHÖ! kommer lite topp 3 låtar! :D (YYY) <3

KrAm JoSsAn

1. Miley Cyrus - Who owns my heart (( Gillar låten o texten! ))


2. Brokencyde - teach me to scream (( Diggar låten!? :O ))

Jay Smith - dreaming people (( Idol jay! Trots han inte gjorde den bäst så var den super!! <33 ))


Nu Så KrAm JoSsAn! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0