Rider i trav utan stigbyglar ngr sekunder senare * whoaa* * DUNS *Skratt*

Halloj där!
Inne på Ms. Marsvinsspelet.com ( Stavning? )

Jag red idag och som ni märker alla vänner som jag skrev på fejjan ( Facebook ) så ramlade jag av hästen! :O Nu får jag bjussa på tårta.. * HÄÄlvete oxå! *  ._.'  så nu får ni se hur det gick till igentligen;

Ridläraren; Och så sparkar vi av oss stigbyglarna och rider i trav från k till e!
Jag tänker för mig själv; NEJ!
Ngn annan; nej
Ridläraren; Jo

redan efter första varvet grep jag tag om manen men... det var inte mkt att ta tag om...?? XD

Ridläraren; luta dig bakåt och korta tyglarna!!
Jag; Jag får inget grepp om tyglarna!
Ridläraren; Försök

Andra varvet rider i full trav studsar runt i sadeln och ett ögonblick senare upp i luften och dunk på rygg! Alla skrattar till och med JAG!

Så det va ganska kul ändå... FÖRUTOM ATT JAAAG måste bjussa på tårta...
  jag får köpa en tårta nästa månad... -.- <333

Bild på hästen Lord Axel;

Detta är lord axel... hästen jag ramlade av =) XD

hehe han blev tjurig ett tag...

// KRAM JoSsAn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0