it's X-MAS!! :D <3 <3

Heellluuuwww thhheeerreee XD nä ärligt det va driv!!

Hello there my blog readers! :D

det är jul, vaknadeför CA en timme sedan eller halvtimme? *Vad vet jag?* Ska dusha snart och så alla gäster kommer kanske 1 eller 2? XD ducha blir kl 10 eller 11? Vill va frääch ju! XD <3 Det ska bli kul :D fick nyss 3 julkort! faster,farmor och en av deras kompisar och så en av pappa så det blev 4 julkort =)  fick en 100 lapp ;D av faster =D läser ni fortvarande? bra tänkte bjuda på lite bilder xD vad har ni önskat er? själv vet jag redan vad jag har önskat och ni oxå om ni scrollar ner lite :D ska kolla snabbt på bloggar osv sedan blir det duchen! :D ::DDD =)) slänger dagens outfit efter jag duschat, räkna med att jag skriver 3 inlägg asså ett nu, sedan efter jag duschat och efter jag går och lägger mig KANSKE!! eller så blir det imorrn!:D så får ni se bilder XD

PIIICS:

hÖHÖ!! DXD BILD SEDAN I SOMMRAS!!! HÖHÖ NÖÖÖWf... -.-
Bjuder på den den va inte så farlig MEN ÄNDÅ!!!

bild i sommras oxå XD ganska ok :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0