I Think That I .... ...?

Derru!

Det var lucia i skolan ganska bra =D vi fick lite fika saft,lussebulle o pepparkaka! XD Hähä...
snart jul om ca 11dagar! Xd <3 Är skiiita trött... sover väl konstigt.. skitsamma! jag mår bra,skolan går bra ligger lite efter med so:n... och engelskan HÄHÄ! *not* Stickar.. ja det gör jag nu! * Oooh NOOO! i getting old!! nooo!! *  L - O - L nä men det är ganska ok.. stickar en halsduk som jag ska ha i stallet/ridning eller som vardag har lixom inte bestämmt mig än.. Inte helt... hähä.. Har as tråkig humor och tyvärr inga bilder att vissa upp till er! ska få 2 marsvin!! <3 När Det har jag ingen aning om... xD <3 Vi hörs imorrn när jag är piggare! <3

KrAm / JOSSAN :")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0