Hello there! Min Tele DAMPAR!! = NO MOE MUSIC!! :'(

Gud jag har saknat bloggen... :'(

Men ärligt... Jag har inte mått helt bra... SÅ ja.. men jaja... struntsamma jag e tbx nu!


Nu tar vi om det! ^_^

Jag har vart i skolan och så fick G- På matte provet :O Hehe... xD Jag funderar på att klippa mig lite kort ja mellanlångt tror jag... ORKAR INTE HA LÅNGT HÅR LÄNGRE!!!  Imorrn ska jag vara slev i skolan :O och på fredag... =) Min telefon Dampar loss... -.-' :''( Jag kan inte lyssna på musik!! :O :OO Jag har minneskortet i och det står att jag har det i men det står oxå att jag bara har 3 låtar FAST JAG HAR 125!! >_<' Men men... Det står oxå att jag inte har minneskortet i :O Så alla mina bilder och musik är på minneskortet... Ska fråga om man kan sicka tbx den och så får dom kolla felet! HELT SIIICK! -.- >_<

Men jaja.. " intressant " nu kommer liten dagens låt =D

Blink  182 - I Miss You 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0