*Gäsp* Trött sova? ja, Snart XD

Nu 3 jag flyym xD nä m3n iaf... t-day skolan was ok3y xD gjorde 2 smällkaram3ll3r sedan gjorde jag 3n stööör jööölggraaan XD <3 det tog sin "lilla" tid ca 2 - 3 timmar... -.-''' Men ganska skööj! XD lägger in bild, och så jul avslutning idag oxå a X'D Havremuffinsen som vi bakade var super goda!! XD <3 ni ser att jag är flöööömiiig XD <''3 aja sääääääääääääääääääääääääääääääzzz sään XD

Pics:

den va på tork pallade nt att ta kort när den stog upp... xD


LITE BÄTTRE BILD xd och ja jag har gjort hela, förutom att bild
läraren skissade upp granen, och en annan person målade halva granen,
efter att jag målade första omgången, sedan gjorde andra personen en
stjärna men resten av allt har jag gjort... hlt slut men ganska bra blev den
nu när man tänker efter xD

lite godis som vi fick i ett paket i skolan som avslutningspresent
för sista året på denna termin XD <33

Dagens låt;
Hannah montana - -I'm Still Good (( Ja ni vet miley cyrus.. XD ))

KrAm JoSsAn <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0